Wyniki rekrutacji 2025/2026

Dyrektor Szkoły Doktorskiej Nauk Ścisłych i Przyrodniczych UW ogłasza wyniki rekrutacji na rok akademicki 2025/2026 w dyscyplinach:
Astronomia: lista rankingowa;
Matematyka i Informatyka: lista rankingowa;
Nauki biologiczne: lista rankingowa;
Nauki chemiczne: lista rankingowa;
Nauki Fizyczne: lista rankingowa;
Nauki o Ziemi i środowisku: lista rankingowa.
Kandydaci, którzy uzyskali rekomendację do przyjęcia, są zobowiązani do złożenia poniżej wymienionych dokumentów w sekretariacie Szkoły (budynek CENT, pokój nr 0.06 i 0.05, ul. Banacha 2C 02-097 Warszawa). Dokumenty można składać od 28 lipca do 23 września 2025 r.
Lista dokumentów wymaganych do wpisu na listę doktorantów:
– oryginał dokumentu uprawniającego do podjęcia kształcenia w Szkole (np. dyplom);
– wydrukowane i podpisane dokumenty wygenerowane z konta w IRK („Zgłoszenia rekrutacyjne”, „Dokumenty i dalsze kroki”):
1. Podanie o przyjęcie do Szkoły;
2. Oświadczenie o wyborze szkoły doktorskiej i dyscypliny;
3. Oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kształcenia.
Zakwalifikowani kandydaci, którzy rezygnują z miejsca w szkole, są proszeni o poinformowanie o tym koordynatora rekrutacji na adres: rekrutacja.nsp@uw.edu.pl
Wizytę w biurze szkoły należy umówić się za pośrednictwem kalendarza rezerwacji (cel: rekrutacja). Podczas wizyty należy okazać dokument ze zdjęciem potwierdzający tożsamość.
Po uzyskaniu przez Państwa w IRK statusu „przyjęty”, administracja szkół doktorskich wprowadza Państwa dane do systemu USOS. Logowanie dla osób, które po raz pierwszy kształcą się na UW, odbywa się przy użyciu numeru PESEL oraz hasła z systemu IRK. W przypadku problemów z logowaniem (konieczność zmiany hasła) prosimy o kontakt z biurem szkoły.
USOSweb: LINK. Po uzyskaniu dostępu do USOS należy umówić się (przez kalendarz) na drugą wizytę w biurze szkoły – jest konieczna w celu dopełnienia formalności związanych z wypłatą stypendium.
Na drugą wizytę w Szkole należy przygotować:
– wypełnić oświadczenie dotyczące stypendium doktoranckiego LINK
(są tam m.in. informacje o nazwie i adresie urzędu skarbowego, nazwa banku oraz numer rachunku bankowego);
– informacje o posiadanym ubezpieczeniu zdrowotnym i jego podstawie (np. zatrudnienie, ubezpieczenie przez członka rodziny) oraz właściwym oddziale NFZ;
– dodatkowe zaświadczenia – w przypadku korzystania ze świadczeń związanych ze stanem zdrowia (np. niepełnoprawność, renta, emerytura, etc.);
Kandydaci, którzy są zainteresowani uzyskaniem miejsca w akademiku, powinni złożyć wskazane dokumenty jak najszybciej. Osoby wpisane na listę doktorantów mogą składać wnioski o to miejsce od 4 sierpnia do 15 września 2025 r. Więcej informacji na ten temat znajduje się na stronie Biura ds. Pomocy Materialnej UW: LINK.