Informacje dla kandydatów rekomendowanych do przyjęcia

Zgodnie z harmonogramem rekrutacji, kandydaci rekomendowani do przyjęcia do Szkoły są zobowiązani złożyć do 23 września 2021 r. następujące dokumenty:
– oryginał dokumentu uprawniającego do podjęcia kształcenia w Szkole lub jego urzędowy odpis (np. dyplom ukończenia studiów II stopnia, zaświadczenie o obronie);
– wydrukowane z konta w IRK (dokumenty można pobrać w zakładce „Zgłoszenia rekrutacyjne” – „Dokumenty i dalsze kroki”)
a) oświadczenie o podjęciu kształcenia w Szkole;
b) podanie o przyjęcie do Szkoły;
c) oświadczenie o przetwarzaniu danych osobowych na potrzeby kształcenia.
Dokumenty należy składać w:
sekretariacie Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych
ul. Dobra 56/66, lokal 0.108
00-312 Warszawa
Uwaga! Prosimy o zabranie ze sobą dokumentu tożsamości ze zdjęciem, maseczki oraz własnego długopisu.
Godziny przyjęć: Celem umówienia wizyty w sekretariacie związanej ze składaniem dokumentów prosimy o umówienie się na konkretny termin i godzinę korzystając z narzędzia dostępnego na stronie [LINK]